BASENHURT-PMR TEAM MISTRZAMI POLSKI


Rewelacyjnie podczas minionego weekendu na Torze Pozna spisa si zesp wycigowy Basenhurt-PMR Team. Podczas rozegranych 11 i 12 rundy Wycigowych Samochodowych Mistrzostw Polski oraz wycigu dugodystansowego Endurance, ekipa w skadzie Adam Rzepecki, Maciej-Roch Pietrzak oraz Marek Rzepecki zaja cae podium, na najwyszych pozycjach, co jest niewtpliwie dobrym podsumowaniem owocnego sezonu wycigowego 2012.

 www.RaceTeam.Pl

Ju podczas pierwszego wycigu sprinterskiego Adam Rzepecki zapewni sobie tytu Mistrza Polski WSMP w klasie E1-2000, wygrywajc wycig w swojej klasie. Tu za 16 latkiem do mety dojecha Maciej Roch Pietrzak w Hondzie Civic Type-R, tym samym zwikszajc swoje szanse przed wycigiem w Brnie na trzeci lokat na koniec sezonu.
 
Drugi dzie rywalizacji w sprintach przynis ciekawe rozstrzygnicia. Ju na starcie Adam Rzepecki zanotowa falstart i musia odby kar Drive Through. Na szczcie, udao si wykona manewr przejazdu przez Pit Lane bardzo sprawnie i ostatecznie Adam wycig zakoczy na drugim miejscu w E1-2000. 
 
witowa w niedziel mg Maciej Pietrzak, ktry wietnie ruszy ze startu i obj pozycj lidera E1-2000, nie oddajc ani na chwil prowadzenia w wycigu. Oprcz wygranej w klasie, Maciej zanotowa yciowy wystp w WSMP, dojedajc do mety wycigu na trzecim miejscu w klasyfikacji generalnej tu za Ferrari oraz Porsche.
 
Do caej puli zwycistw ekipy Basenhurt-PMR Team dooy si rwnie Marek Rzepecki z Marcinem Schefflerem, ktrzy w wycigu dugodystansowym (2 godziny) zwyciyli w klasie E1-2000, tym samym zapewniajc sobie realne szanse na trzecie miejsce na koniec sezonu w polekiej edycji Endurance.
 
Adam Rzepecki:
 
To by wietny weekend dla caego zespou Basenhurt-PMR Team. Udao mi si wygra sobotni sprint, a w niedziel byem drugi tu za Makiem Pietrzakiem. Mj tato razem z Marcinem Schefflerem zajli w wycigu Endurance pierwsze miejsce, a wic sukcesw i powodw do witowania po tym weekendzie jest sporo. Praktycznie zagwarantowaem sobie tytu Mistrza Polski E1-2000, przed wycigiem w Brnie, ale to wanie tam chc potwierdzi swoje zwycistwo no i powalczy w FIA CEZ, gdzie s realne szanse na podium. Najciekawszym wycigiem okaza si niedzielny sprint. Ju na starcie chciaem przej Macieja, ale ruszyem za szybko i sdziowie zauwayli falstart. Otrzymaem kar Drive Through, i musiaem przejecha przez Depo. To jednak nie zmienio mojego nastawiania i od startu do mety ostro goniem Macieja Pietrzaka. Na mecie dojechalimy z rnica ok. 0,195 sekundy, czyli jakie p auta. To bya wietna walka. Cay zesp spisa si na medal, ekipa Waab Garage przygotowaa nasze samochody profesjonalnie, a my dalimy z siebie wszystko i wynik przyszed sam. Teraz czekamy na wycig w Brnie, gdzie rozegrane zostan rundy WSMP, Endurance i FIA CEZ. Dzikuj sponsorowi firmie Basenhurt za umoliwienie mi startu w Poznaniu. Teraz mocno przygotowujemy si do wycigu Renault Clio Cup Bohemia, ktry ju w najbliszy weekend rozegrany zostanie na torze w Mocie. Chciabym tam powalczy o dobre miejsce, poniewa znam tor i wykrcaem tam czasy podobne do czowki pucharu.
 
Maciej Roch Pietrzak:
 
Fajnie. Bardzo Fajnie. Dwa weekendy wycigowe pod rzd, day mocno w ko, ale i przyniosy powody do satysfakcji. Pozna jak to Pozna - bez FIA CEZ frekwencja bya raczej dla wszystkich oczywista, ale za to  byo wesoo. Szczeglnie w drugim sprincie po drive through dla Adama, goni mnie on tak, jak ja Filipa na Sowacji. Wiedziaem, e jest szybszy na okreniu, ale wyliczyem sobie, e mnie nie dojdzie i mylaem e odpuci. A gdzie tam, goni mnie do ostatniego metra. Co mieszniejsze na ostatnim okreniu widziaem, e mnie sdziowie jeszcze nie wymachali szachownic wic jechaem dalej tempem wycigowym, a tu przed pierwszym lewym dwie te flagi. Zwolniem i zastanawiam si kto z kim si "kontaktowa" w tym "tumie", jechaem dalej, a na nastpnym PO zielona z niebiesk - patrz w lusterko, ale nikogo nie widz, wic zielon rozumiem ... ale niebieska? Jadc dalej wolno zobaczyem flag olejowa z bia. Tu ju cakowicie zdbiaem na kukurydzy i myl sobie ... moe koniec wycigu, a ja tylko nie widziaem szachownicy - ale w lusterku zobaczyem pdzcego Adama, wic to nie koniec i ponownie przypieszyem. Na kolejnych PO ju bez flag ... wic zmykam co si. Na prostej startowej Adam siedzi mi na zderzaku i wpadamy na met z rnic 0,195 s, czyli o jakie p auta. Po wycigu okazao si, e Artur Janosz w Ferrari odpuci na ostatnim kku - wic my przelecielimy bez szachownicy, a jemu po szachownicy machali na PO rnymi flagami, tyle e machali nimi te przede mn.  Zabawy byo co niemiara - na ktr nie byoby jednak szansy, gdyby nie Marcin Scheffler i mechanicy: Maciej, Stasiu, Dawid, Tomek i caa reszta ekipy Waab Garage. Na treningu pogiem troch blachy i rozwaliem chodnic, a do poudnia przed kwalifikacjami wysiada przepustnica. Marcin bez mrugnicia okiem poyczy mi czci ze swojej Hondy, kurowanej obecnie po ostatnim starcie w RPP. Dziki Scheffler i powodzenia na Rajdzie Wisy. Wracajc do przedostatnich rund to powiem, e Slovakiaring jest niezapomniany. Szczeglnie nocny Endurance. W dodatku II miejsce w Strefie! To bardzo cieszy. Sprinty rwnie przyniosy mi duo radoci. Fajna walka, duo zawodnikw (po 30-40 aut na gridzie), no i kolejne punkty w generalce, ktre przybliyy mnie do ViceMistrzostwa w E1-2000. Gratulacje dla Filipa Mocie - atwo skry nie odda. Musiaem w drugim sprincie (jak na starcie nie wesza mi dwjka) z osiem kek pdzi za nim, eby go w kocu wyprzedzi. atwo nie  byo. Gratuluj caej ekipie Basenhurt-PMR Team za wspaniay weekend w Poznaniu, ktry okaza si wielkim sukcesem dla mnie, Adama, Marka i Marcina Schefflera. Wszyscy stanlimy na podium i zdobylimy cenne punkty. Teraz czekamy na Brno, ktre odbdzie si 22 i 23 wrzenia.
 
Punktacja sezonu 2012 WSMP Klasa E1-2000:
 
1. Adam Rzepecki /Basenhurt-PMR Team/  Renault Clio Cup - 70 punktw
2. Marek Rzepecki /Basenhurt-PMR Team/ - Renault Clio Cup - 36 punktw
3. Maciej Roch Pietrzak /Basenhurt-PMR Team/ - Honda Civic Type R - 33,5 punkta
4. Filip Mocie  Renault Clio Sport - 27 punktw
5. Koncek Julius - Vauxhall Vectra STC - 25 punktw
6. Fried Marek - Lotus Exige - 20 punktw
7. Rajnoha Marian - Honda Civic Type-R - 14 punktw
8. Cezary Ruszkowski - Lotus Exige - 12 punktw
 
Punktacja sezonu 2012 wycigi Endurance klasa E1-2000:
 
1. Adam Rzepecki/Maciej Pietrzak - Renault Clio Cup - 15 punktw
2. Valasek/Malcharek - Lotus Exige - 5 punktw
3. Marcin Scheffler/Marek Rzepecki - Renault Clio Cup - 5 punktw
4. Tarnawski/Tarnowski - Alfa Romeo 147 - 4 punkty
5. Nowicki/Kulig - Kia Ceed - 4 punkty


rdo (>>kliknij)